Zasady realizacji zamówień

Poznaj przebieg i zasady realizacji zamówień

Składanie zamówienia:

sadzonki cytrusów
  1. Klient składa zamówienie drogą pisemną:
    • na adres mailowy: biuro@jelimex.com.pl
    • poprzez formularz kontaktowy lub koszyk wyceny na stronie internetowej jelimex.com.pl
  2. Zamówienie zostaje przesłane do dostawcy.
  3. Dostawca informuje o dostępności na żądany termin.
  4. Klient otrzymuje pisemne potwierdzenie zamówienia (ceny netto w euro)
    na określony tydzień dostawy.
  5. Klient powinien dokonać pisemnej akceptacji/weryfikacji potwierdzenia zamówienia.
  6. Potwierdzone i zaakceptowane zamówienie nie podlega anulacji.

Na realizację zamówienia składa się:

Czas produkcji roślin

Przy planowaniu zamówienia uwzględnić należy czas produkcji roślin, który jest podawany w tygodniach i różny dla poszczególnych gatunków. Czas ten przedstawiony został w ofertach (w przypadku braku informacji o czasie produkcji w cenniku prosimy o wysłanie zapytania).

Nadwyżki asortymentu*

Rośliny z wykazów nadwyżek są dostępne w momencie ich publikowania do wyczerpania oferowanego stanu magazynowego.

* By otrzymywać od nas na bieżąco wykazy stanów magazynowych należy wyrazić zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych w celu dodania Państwa do bazy klientów i wprowadzenia do naszej listy mailingowej.

Minimum zamówienia

Obowiązują minimalne ilości zamówienia ustanawiane przez dostawców i względy logistyczne. Warunki dotyczące wielkości zamówienia są różne dla poszczególnych grup asortymentu (w celu ich poznania skontaktuj się z nami). W przypadku gdy zamówienie nie przekroczy minimalnego progu, zostaje ono wciągnięte na listę zbiorową i realizowane w możliwie najszybszym terminie.

Płatności

Płatności należy dokonać przelewem w ciągu 7 dni od dnia wystawienia faktury. Warunki płatności dla nowych klientów ustalamy indywidualnie. Ceny podane w ofercie są cenami netto w euro - loco Jelimex (Poznań). Ceny są przeliczane na złotówki po kursie sprzedaży dewiz przez Santander Bank Polska S.A z dnia poprzedzającego dzień wystawienia faktury. Istnieje możliwość wystawienia faktury i płatności w EURO.

Odbiór sadzonek

Sadzonki można odebrać osobiście w siedzibie firmy Jelimex – Obornica 10, w Jelonku koło Poznania. Na życzenie, koszt i odpowiedzialność klienta istnieje możliwość dostarczenia towaru przez kuriera. W przypadku bardzo dużych zamówień istnieje możliwość indywidualnych ustaleń.

Reklamacja

Reklamacje muszą zostać zgłoszone w ciągu 24 godzin od odbioru sadzonek. Prosimy o wykonanie dokumentacji fotograficznej.

Pozostałe informacje:

Służymy wsparciem z zakresu technologii uprawy.

Sadzonki roślin to żywy materiał, którego wschody oraz wzrost i rozwój zależny jest od
różnych czynników. Ze względu na specyfikę branży ogrodniczej, trzeba mieć na uwadze, że może wystąpić:

  • niewystarczająca liczba wschodów (mniejsza ilość sztuk sadzonek na palecie);
  • powolne wschody roślin/słaby wzrost (dostawa w późniejszym terminie);
  • brak wschodów/choroby (odwołanie dostawy/propozycja innego terminu).

Z powyższych powodów mogą wystąpić zmiany potwierdzonych zamówień, o których niezwłocznie informujemy.

Zawsze dokładamy wszelkich starań by pomóc rozwiązać problemy pojawiające się u naszych klientów w trakcie produkcji.

W przeciągu 2 dni roboczych.

Wyślij zapytanie o wycenę, w odpowiedzi dostaniesz również dostępność produktu.

Zadzwoń do nas - coś poradzimy.

Tel/Fax: + 48 (61) 8 125 165
Komórka: +48 606 210 913
+48 602 103 676

Zadzwoń do nas:

Telefon: + 48 8 125 165
Komórka: +48 606 210 913
Komórka: +48 787 024 247 
Komórka: +48 602 103 676

lub napisz na:

biuro@jelimex.com.pl

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub dzwoniąc do nas.

Przewiń do góry