Zasady realizacji zamówień
Poznaj przebieg i zasady realizacji zamówień
Składanie zamówienia:

- Klient składa zamówienie drogą pisemną:
- na adres mailowy: biuro@jelimex.com.pl
- poprzez formularz kontaktowy lub koszyk wyceny na stronie internetowej jelimex.com.pl
- Zamówienie zostaje przesłane do dostawcy.
- Dostawca informuje o dostępności na żądany termin.
- Klient otrzymuje pisemne potwierdzenie zamówienia (ceny netto w euro)
na określony tydzień dostawy. - Klient powinien dokonać pisemnej akceptacji/weryfikacji potwierdzenia zamówienia.
- Potwierdzone i zaakceptowane zamówienie nie podlega anulacji.
Na realizację zamówienia składa się:
Czas produkcji roślin
Przy planowaniu zamówienia uwzględnić należy czas produkcji roślin, który jest podawany w tygodniach i różny dla poszczególnych gatunków. Czas ten przedstawiony został w ofertach (w przypadku braku informacji o czasie produkcji w cenniku prosimy o wysłanie zapytania).
Nadwyżki asortymentu*
Rośliny z wykazów nadwyżek są dostępne w momencie ich publikowania do wyczerpania oferowanego stanu magazynowego.
* By otrzymywać od nas na bieżąco wykazy stanów magazynowych należy wyrazić zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych w celu dodania Państwa do bazy klientów i wprowadzenia do naszej listy mailingowej.
Minimum zamówienia
Obowiązują minimalne ilości zamówienia ustanawiane przez dostawców i względy logistyczne. Warunki dotyczące wielkości zamówienia są różne dla poszczególnych grup asortymentu (w celu ich poznania skontaktuj się z nami). W przypadku gdy zamówienie nie przekroczy minimalnego progu, zostaje ono wciągnięte na listę zbiorową i realizowane w możliwie najszybszym terminie.
Płatności
Płatności należy dokonać przelewem w ciągu 7 dni od dnia wystawienia faktury. Warunki płatności dla nowych klientów ustalamy indywidualnie. Ceny podane w ofercie są cenami netto w euro - loco Jelimex (Poznań). Ceny są przeliczane na złotówki po kursie sprzedaży dewiz przez Santander Bank Polska S.A z dnia poprzedzającego dzień wystawienia faktury. Istnieje możliwość wystawienia faktury i płatności w EURO.
Odbiór sadzonek
Sadzonki można odebrać osobiście w siedzibie firmy Jelimex – Obornica 10, w Jelonku koło Poznania. Na życzenie, koszt i odpowiedzialność klienta istnieje możliwość dostarczenia towaru przez kuriera. W przypadku bardzo dużych zamówień istnieje możliwość indywidualnych ustaleń.
Reklamacja
Reklamacje muszą zostać zgłoszone w ciągu 24 godzin od odbioru sadzonek. Prosimy o wykonanie dokumentacji fotograficznej.
Pozostałe informacje:
Służymy wsparciem z zakresu technologii uprawy.
Sadzonki roślin to żywy materiał, którego wschody oraz wzrost i rozwój zależny jest od
różnych czynników. Ze względu na specyfikę branży ogrodniczej, trzeba mieć na uwadze, że może wystąpić:
- niewystarczająca liczba wschodów (mniejsza ilość sztuk sadzonek na palecie);
- powolne wschody roślin/słaby wzrost (dostawa w późniejszym terminie);
- brak wschodów/choroby (odwołanie dostawy/propozycja innego terminu).
Z powyższych powodów mogą wystąpić zmiany potwierdzonych zamówień, o których niezwłocznie informujemy.
Zawsze dokładamy wszelkich starań by pomóc rozwiązać problemy pojawiające się u naszych klientów w trakcie produkcji.
W przeciągu 2 dni roboczych.
Wyślij zapytanie o wycenę, w odpowiedzi dostaniesz również dostępność produktu.
Zadzwoń do nas - coś poradzimy.
Tel/Fax: + 48 (61) 8 125 165
Komórka: +48 606 210 913
+48 602 103 676
Zadzwoń do nas:
Telefon: + 48 8 125 165
Komórka: +48 606 210 913
Komórka: +48 787 024 247
Komórka: +48 602 103 676
lub napisz na:
Masz więcej pytań?
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub dzwoniąc do nas.